آنر هم حلقه هوشمند می‌سازد؛ جایگزین ارزان گلکسی رینگ؟


جورج ژائو، مدیرعامل آنر، یک روز پس از معرفی گلکسی رینگ سامسونگ به CNBC گفت برندش در حال کار روی حلقه‌ی هوشمند است. ژائو جزئیات بسیار کمی درباره‌ی این محصول فاش کرد؛ اما گفت که این محصول بخشی از تمرکز گسترده‌ی آنر بر حوزه‌ی سلامت خواهد بود.

آنر که در سال ۲۰۲۰ و پس از تحریم‌های ایالات متحده علیه هواوی از این شرکت جدا شد، تلاش کرد تا مدل‌های مختلف گوشی‌ آنر را خارج از چین برای رقابت با گوشی آیفون و گوشی سامسونگ عرضه کند.

زیربرند سابق هواوی افزون‌بر موبایل دستگاه‌هایی ازجمله ساعت‌ هوشمند آنر را توسعه داده است که می‌توانند برخی از شاخص‌های سلامتی را نیز اندازه‌گیری کنند.

آنر با حلقه‌ی هوشمند می‌تواند محصول دیگری را به مجموعه‌ی خود اضافه کند و آن‌ها را با اپلیکیشن سلامت خود پیوند دهد؛ درست مانند آنچه سامسونگ به‌دنبال آن است.

ژائو از هوش مصنوعی به‌عنوان راهی مهم برای ارائه‌ی اطلاعات سلامتی بیشتر به کاربران گفت. او سخنانش درباره‌ی حلقه‌ی هوشمند آنر را این‌گونه ادامه داد:

این سخت‌افزار با برنامه‌های مجهز به هوش مصنوعی کار می‌کند و به شما کمک خواهد کرد تا دوره‌ی آموزشی حرفه‌ای را متناسب با خودتان بسازید؛ زیرا عادات و داده‌های سلامتی شما را مطالعه می‌کند تا پیشنهادهای حرفه‌ای به شما بدهد.

جورج ژائو، مدیرعامل آنر

دیدگاهتان را بنویسید