راهنمای خرید بهترین کیبورد گیمینگ تسکو


لوازم جانبی گیمینگ از جمله مهم‌ترین تجهیزات به جهت بهبود تجربه‌ی بازی کردن هستند. استفاده از بهترین کیبورد گیمینگ می‌توان تجربه‌ی کاربر را در بازی‌های به خصوص عناوین حرکتی و شوتر به شکل قابل توجهی بهبود بخشد.

تصویری از لوگوی تسکو روی موس گیمینگ

با این حال انتخاب و خرید بهترین کیبورد مناسب بازی کردن با توجه به تنوع موجود در بازار و همچنین قیمت‌های بالا، امری چالش برانگیز است. از این رو در این سری از راهنماهای خرید ویجیاتو قصد داریم به بررسی کیبورد های بازی تسکو (Tsco) که یک برند ایرانی و مقرون به صرفه است، بپردازیم. همچنین در ادامه بهترین کیبوردهای گیمینگ تسکو را معرفی کنیم.


بهترین کیبورد گیمینگ تسکو کدام است؟

برند ایرانی تسکو (Tsco) یکی از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات کامپیوتر در کشور است که فعالیت قابل توجهی در تولید و عرضه‌ی تجهیزات گیمینگ دارد. کیبورد گیمینگ تسکو یکی از این دسته از تجهیزات است که به واسطه‌ی قیمت مناسب و کیفیت خوب توانسته در شمار بهترین کیبوردهای بازی جای گیرد.

این شرکت با تولید بیش از سی مدل مختلف کیبورد با کاربردهای متعدد، نیاز طیف گسترده‌ای از کاربران را پوشش داده است. در میان بهترین کیبوردهای گیمینگ Tsco می‌توان مدل‌های اقتصادی بسیاری را مشاهده کرد.

کیبورد گیمینگ تسکو با نورپردازی آبی در پس زمینه‌ی مشکی

عموم این کیبوردهای گیمنیگ، شامل مدل‌های غشایی و بعضا با نورپردازی تک رنگ یا RGB هستند. همچنین می‌توان چند مدل مکانیکی نیز در میان بهترین کیبوردهای گیمینگ تسکو مشاهده کرد.

کیبوردهای منتخب در لیست بهترین کیبورد گیمینگ تسکو شامل مدل‌ها با کیفیت ساخت بالا، سیم اتصال بافته شده، کلیدهای روان با قابلیت برنامه‌ ریزی و… است، که بهترین تجربه‌ی ممکن را با قیمتی اقتصادی ممکن می‌سازند.


 کیبورد گیمینگ تسکو مدل GK 8130

 کیبورد مکانیکال تسکو مدل GK 8130 RGB یکی از بهترین کیبوردهای تسکو است که سوییچ‌های آبی رنگ عرضه شده است. این کیبورد تسکو با سایز کامل و ۱۰۴ کلید عرضه شده است که ۱۳ کلید آن شامل کلیدهای میانبر است.

سه تصویر از  کیبورد گیمینگ تسکو مدل GK 8130

 کیبورد گیمینگ تسکو مدل GK 8130 با کلیدهایی از جنس پلاستیک ABS و تزریق دو مرحله‌ای ساخته شده است. طراحی این کلیدها به گونه‌ای است که حرکت روان و با دقت بالا را ممکن می‌کند.

سوییچ‌های آبی به کار رفته در این مدل نیازمند وارد شدن وزن ۶۰ گرمی بوده و صدای آن از نوع کلیکی است. این کیبورد به وسیله‌ی یک کابل USB دور بافت کتان به طول ۱.۸ متر به کامپیوتر، لپ تاپ و سایر تجهیزات کامپیوتری شما متصل می‌شود.

وزن ۶۶۰ گرم
ابعاد فول سایز، ۳۵ × ۱۲۰ × ۴۲۵ میلی‌متر
تعداد کلید ۱۰۴
نوع کلید مکانیکال، سوییچ آبی
نورپردازی Rainbow
اتصال کابل USB با سیم به طول ۱.۸ متر
حدود قیمت ۱,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

کیبورد گیمینگ تسکو مدل TK 8123 GA

کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8123 GA یکی از مدل‌‌های ارگونومیک با سایز کامل است. این کیبورد گیمینگ که ۱۱۰ کلید دارد، به شما اجازه‌ی برنامه ریزی ۴ کلید ماکرو و را می‌دهد.

سه تصویر از کیبورد گیمینگ تسکو مدل TK 8123 GA

این کیبورد گیمینگ تسکو که از بهترین مدل‌های غشایی این برند است که تنها ۷۰۰ گرم وزن دارد. کیبورد گیمینگ تسکو مدل TK 8123 GA به وسیله‌ی یک کابل USB دور بافت کتان به طول ۱.۸ متر به کامپیوتر، لپ تاپ و سایر تجهیزات کامپیوتری شما متصل می‌شود.

این مدل که از بهترین کیبوردهای اقتصادی تسکو برای گیمرهاست، از نورپردازی RGB با ۹ حالت نورپردازی مختلف نیز بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این مدل، کلیدهای مولتی مدیای آن است که به شما اجازه کنترل پخش فیلم، موزیک و… را می‌دهد.

وزن ۷۰۰ گرم
ابعاد فول سایز،  ۳۳.۵ × ۱۹۵ × ۴۷۸ میلی‌متر
تعداد کلید ۱۱۰
نوع کلید غشایی
نورپردازی RGB
اتصال کابل USB با سیم به طول ۱.۸ متر
حدود قیمت ۶۵۰,۰۰۰ تا ۸۵۰,۰۰۰ تومان

کیبورد گیمینگ تسکو مدل GK 8121L

کیبورد گیمینگ تسکو مدل GK 8121L از مدل‌های غشایی باکیفیت این برند است که در سایز کامل، طراحی زیبا و جنس بدنه‌ی باکیفیت تولید شده است. همچنین در این مدل شاهد نورپردازی RGB با ۹ حالت مختلف هستیم که ظاهر این مدل را تکمیل کرده است.

سه تصویر از کیبورد گیمینگ تسکو مدل GK 8121L

کیبورد مخصوص بازی GK 8121L مجهز به ۳ عدد کلید Anti Ghost و دوازده کلید میانبر است که در کنار ۱۰۵ کلید استاندارد این مدل، در مجموع ۱۲۰ کلید کاربردی در اختیار کاربر می‌گذارد.

این کیبورد ۷۰۰ گرمی که از بهترین مدل‌های اقتصادی تسکو برای بازی کردن است، به وسیله‌ی کابل USB از جنس کتان بافته شده به طول ۱.۸ متر به کامپیوترهای ویندوزی، مک و… متصل می‌شود.

وزن ۷۰۰ گرم
ابعاد فول سایز،  ۳۳.۵ × ۱۹۵ × ۴۷۸ میلی‌متر
تعداد کلید ۱۲۰
نوع کلید غشایی
نورپردازی RGB
اتصال کابل USB با سیم به طول ۱.۸ متر
حدود قیمت ۹۰۰,۰۰۰ تا ۱۰۰۰,۰۰۰ تومان

کیبورد گیمینگ تسکو مدل GK 8126

کیبورد گیمینگ تسکو مدل GK 8126 از دیگر مدل‌های غشایی تسکو است که با طراحی بدنه‌ی متفاوت عرضه شده است. این کیبورد گیمینگ مجهز به ۱۱۷ کلید است که شامل ۶ کلید ماکرو و ۷ کلید مولتی مدیا است.

سه تصویر از کیبورد گیمینگ تسکو مدل GK 8126

این کیبورد فول سایز تسکو ۸۷۵ گرم وزن داشته و بدنه‌ای از جنس پلاستیک محکم دارد. همچنین مانند سایر مدل‌های گیمینگ تسکو در این کیبورد نیز شاهد نورپردازی RGB، با ۹ حالت قابل تنظیم هستیم.

علاوه بر این شدت نور بک لایت در این کیبورد به وسیله‌ی کلیدهای تعبیه شده روی کیبورد قابل تنظیم است. کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل GK 8126 به وسیله‌ی کابل USB با سیمی به طول ۱.۸ متر به انواع کامپیوتر و دستگاه‌های دیجتال شما متصل خواهد شد.

وزن ۸۷۵ گرم
ابعاد فول سایز،  ۴۸ × ۲۱۵ × ۴۸۶ میلی‌متر
تعداد کلید ۱۱۷
نوع کلید غشایی
نورپردازی RGB
اتصال کابل USB با سیم به طول ۱.۸ متر
حدود قیمت ۷۵۰,۰۰۰ تا ۷۷۰,۰۰۰ تومان

کیبورد تسکو مدل TK 8018

بهترین کیبورد گیمینگ تسکو لزوما مدل‌ها با نورپردازی و یا کلیدهای مکانیکی نیستند. تسکو مدل‌های میان رده‌ی خوش قیمتی نیز برای کاربرهای عمومی تولید می‌کند که می‌توانند انتخاب خوبی برای گیمرها نیز باشند.

سه تصویر از کیبورد تسکو مدل TK 8018

کیبورد تسکو مدل TK 8018 یکی از این مدل‌های معمول است که با کیفیت بدنه‌ی بالا و طراحی ارگونومیک طراحی شده است. این کیبورد مجهز به ۱۲۰ کلید استاندارد است که ۱۶ کلید آن میانبر است.

این کیبورد غشایی تنها ۲۰۰ گرم وزن داشته و مانند باقی مدل‌های تسکو به وسیله‌ی کابل USB با سیمی به طول ۱.۵ متر به کامپیوتر متصل می‌شود. علاوه بر این کیبورد فوق مجهز به کلید ولوم و هاب USB بوده و کلیدهای قرمز رنگ گیمینگ به جهت شخصی سازی همراه آن عرضه می‌شود.

وزن ۲۰۰ گرم
ابعاد فول سایز،  ۲۸.۵ × ۱۹۳ × ۴۶۳ میلی‌متر
تعداد کلید ۱۲۰
نوع کلید غشایی
نورپردازی ندارد
اتصال کابل USB با سیم به طول ۱.۵ متر
حدود قیمت ۶۴۰,۰۰۰ تا ۶۸۰,۰۰۰ تومان

نتیجه گیری

در این راهنمای خرید به معرفی کیبوردهای گیمینگ تسکو پرداختیم و بهترین کیبوردهای گیمینگ تسکو را از نگاه تیم ویجیاتو معرفی کردیم. تسکو کیبوردهای مخصوص بازی، اقتصادی و با کیفیت قابل قبول دارد که می‌توانند انتخاب خوبی برای گیمرهای تازه‌کار باشند.