وزیر اطلاعات: انگلیس هزینه اقدامات خود برای ناامن کردن ایران را پرداخت خواهد کرد



به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در گفت و گوی تفصیلی و تحلیلی وقایع اخیر با دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای که فردا (چهارشنبه 27 آبان) منتشر می شود، گفت: وی گفت: بدون شک بزرگترین «عملیات نفوذ» بر یک کشور در جهان برای بی‌ثبات کردن و تخریب، از طریق عملیات ترکیبی، همان عملیاتی بود که در حول و حوش اغتشاشات و در دوران پسابرجام توسط آمریکا انجام شد. انگلیس، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی.

وزیر اطلاعات افزود: در حوادث اخیر دست رژیم صهیونیستی در اجرا بیشتر مشهود بود. این در تبلیغات انگلیسی ها و هزینه های رژیم سعودی بیشتر مشهود بود. تمام حمایت های مالی نمایش منحط برلین در زمینه تبلیغات، فضاسازی، اجاره تجهیزات فیلمبرداری و فراهم آوردن شرایط حضور خبرنگاران و توزیع غذا و … با هزینه عربستان انجام شد.

خطیب ادامه داد: ما هرگز از اقدامات تروریستی و ناامنی در کشورهای دیگر مانند انگلیس حمایت نخواهیم کرد، اما تعهدی برای جلوگیری از ناامنی در آن کشورها نخواهیم داشت، بنابراین انگلیس تاوان اقدامات خود را برای ناامن کردن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.

وی تاکید کرد: این شبکه بین المللی از سوی دستگاه امنیتی ایران به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته شده و کارکنان آن تحت تعقیب وزارت اطلاعات خواهند بود و از این پس هر نوع ارتباط با این سازمان تروریستی ورود به حوزه تروریستی و تهدیدی برای آنها محسوب می شود. امنیت ملی.

دیدگاهتان را بنویسید