تولید ساینا اس با گیربکس اتوماتیک در مرحله تست


تولید ساینا اس با گیربکس اتوماتیک در مرحله آزمایشی در شرکت سایپا سیتروئن آغاز شده این خودرو با گیربکس اتوماتیک و علاوه بر آن عرضه می شود مطابقت با حداکثر 85 استانداردتجهیزات و امکانات بیشتر و بهتری نسبت به نسخه معمولی ساینا اس دارد.

حدود دو سال از عرضه خودروی ساینا اس می گذرد و اکنون تولید آزمایشی نسخه اتوماتیک این خودرو آغاز شده است. ساینا S CVT مجهز به فرمان برقی EPS است که به دلیل حذف پمپ هیدرولیک نیروی لازم برای چرخاندن فرمان را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در مصرف سوخت می شود.

ساینا اس تولیدی با گیربکس اتوماتیک، علاوه بر فرمان EPS، با ارتقای بسیاری دیگر نیز همراه است. مطابق با پیشرفته ترین خودروهای امروزی، فرمان ماشین D-Cut طوری طراحی شده است که پاهای راننده فضای کافی برای حرکت داشته باشد. همچنین برای رانندگی آسان در مسیرهای طولانی، سیستم کروز کنترل یا همان گاورنر سرعت به ساینا S CVT اضافه می شود. سایر ویژگی های ساینا جدید عبارتند از: محدود کننده سرعت یا محدودیت سرعت ذکر شده که راننده می تواند حداکثر سرعت خودرو را از طریق آن تعیین کند.

تولید ساینا اس با گیربکس اتوماتیک

اگرچه ساینا S CVT در حال حاضر به صورت آزمایشی ساخته می شود، اما به گفته مدیر این پروژه، خودروی جدید دارای ویژگی های مختلفی خواهد بود که همگی به سهولت رانندگی و افزایش ایمنی کمک می کند. سنسور نور در شیشه جلو برای بهبود ایمنی و دید، چراغ‌های خودکار (اتوماتیک)، نشانگر فشار باد لاستیک (TPMS) برای اندازه‌گیری لحظه‌ای و هشدار میزان هوای لاستیک‌ها، و سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی برای جلوگیری از خودرو. از ترافیک ناخواسته جاده رمپ ها از جمله امکاناتی هستند که در ساینا S CVT استفاده می شود.

مدل اتوماتیک ساینا اس مجهز به موتور کم مصرف M15 است که به گیربکس CVT با تیپ ترونیک دستی متصل می شود. تولید انبوه این خودرو تا قبل از پایان سال جاری در شرکت سایپا سیتروئن آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید