تلگرام ده ها نام کاربری را بیش از 9 میلیون دلار فروخت


شبکه باز تلگرام (TON) یک شبکه غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که قبلا توسط تیم تلگرام توسعه یافته بود. اما اکنون توسط جامعه منبع باز مدیریت می شود. حساب کاربری اختصاص داده شده به شبکه TON او در توییتی می گوید که اکنون بیش از ۵۰ نام کاربری معروف تلگرام صاحب جدیدی دارند.

طبق حساب توییتر شبکه TON، کل هزینه خرید نام کاربری تلگرام به 9.12 میلیون دلار رسیده است. محبوب ترین نام کاربری در حراج اخیر @Auto بود که به قیمت 900000 توکن (1.4 میلیون دلار) فروخته شد. @Bank، @Avia، @Chat و @FIFA به ترتیب در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

به گزارش زومیت، تلگرام علاوه بر نام های کاربری سنتی، میزبان «مجموعه ای از نام های کاربری» است. کاربران می توانند با مراجعه به وب سایت فرگمنت در حراج نام های کاربری کلکسیونی شرکت کنند. تلگرام می‌گوید که سرویس اسنیپت امن است و هویت کاربران کاملاً ناشناس باقی می‌ماند. قطعه بر اساس شبکه TON توسعه یافته است.

مقالات مرتبط:

برای شرکت در مزایده نام کاربری باید حساب تلگرام و کیف پول TON خود را به وب سایت Fragment پیوند دهید. پس از اتصال به Fragment، می توانید با استفاده از ارزی به نام Toncoin در حراج شرکت کنید.

در زمان نگارش این مقاله، امکان فروش نام کاربری معمولی در وب سایت Fragment وجود ندارد. اما تلگرام می گوید که نام های کاربری عادی را می توان به نام های کاربری جمع آوری شده تبدیل کرد.

اگر یک نام کاربری کلکسیونی تلگرام دارید، می توانید آن را مستقیماً بفروشید یا در پلتفرم Fragment حراجی راه اندازی کنید. تمامی پرداخت های انجام شده در پلتفرم Fragment شامل 5% کارمزد می باشد.



دیدگاهتان را بنویسید