بررسی ۱۳۵ طرح با موضوع فناوری‌های مالی



سومین رویداد پل سرمایه‌گذاری با موضوع «فراگیری و فناوری مالی» برگزار شد.

به گزارش ایسنا، یاسر خانی، مدیر عامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر به بنیاد مستضعفان در نشست سلسله رویدادهای پل سرمایه‌گذاری با عنوان «پل سوم: فراگیری و فناوری مالی»، اظهار کرد: رویه‌های ارزیابی مبنی بر سیاست‌های کلان بنیاد مستضعفان، تامین مالی مبنی بر مدل بومی، اولویت ‌دهی به طرح های کلان و ملی از جمله برنامه‌های سند راهبردی این شرکت است.

خانی تاکید کرد: ۶۰۸ طرح در یک سال گذشته طراحی کرده‌ایم که بیشتر آن ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و سرمایه‌گذاری در جهت محرومیت‌زدایی در کشور از جمله اولویت‌های ما بوده است، گفت: ۲۶ طرح در شرف ارزشیابی موشکافانه، ۱۴ طرح در شرف ارزش‌گذاری و ۱۶ طرح سرمایه گذاری شده با رویکرد کوتاه مدت داشته‌ایم.

خانی گفت: ما تفاهم‌نامه‌هایی با مرکز نوآوری پست، انجمن خوراک دام، انجمن صنفی صنایع ریلی و خدمات وابسته و … امضا کرده‌ایم.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه سرمایه گذاری خطرپذیر داخل بنیاد مستضعفان برای ما موضوعی مهم است، گفت: شبکه‌سازی در زیست بوم نوآوری کشور، برگزاری پنل تخصصی سیاست‌گذاری و تحلیل چالش‌ها، برگزاری پیش نشست‌های عارضه یابی از جمله اهداف رویداد پل سرمایه‌گذاری است.

خانی افزود: پل اول سرمایه‌گذاری موضوع خوراک دام بود که در این ‌رویداد ۴۴ طرح به دبیرخانه رویداد معرفی شد و در نهایت یک طرح عقد سرمایه‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه پل دوم سرمایه گذاری حوزه لجستیک و حمل ‌ونقل بود، گفت: ۱۳۵ طرح به این رویداد معرفی شد و ۲ طرح را در مرحله ارزش‌گذاری و عقد قرارداد داریم. حوزه حمل و نقل بسیار اهمیت دارد و در همین راستا موضوع دوشنبه‌های استارتاپی را برگزار کردیم.

مدیرعامل این شرکت‌ دانش‌بنیان با اشاره به رویداد امروز، گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری پل سوم، سرمایه‌گذاری فناوری‌های مالی انجام شد و اگر فناوری‌های مالی را به محصول برسانیم، می‌توانیم در فضای کسب و کار شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

خانی گفت: پل چهارم سرمایه‌گذاری موضوع هوش مصنوعی است و در سال آینده رویداد پل سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید