وزیر علوم: جهاد دانشگاهی در برخی زمینه ها دارای اقتدار علمی و فناوری است


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از نمایشگاه امکانات و دستاوردهای جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی در دو حوزه آموزشی و پژوهشی به اقتدار قابل تقدیری دست یافته است.

دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در گفت وگو با ایسنا. وی تاکید کرد: بازدید از نمایشگاه فرصت ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی باعث ایجاد حس غرور، نشاط و امید در مردم می شود که در کشور ما در عرصه فناوری و علم چه کار بزرگی انجام شده و جهاد دانشگاهی کار کرده است. دشوار است و در برخی زمینه ها واقعاً یک مرجع علمی و فناوری وجود دارد که مورد تحسین قرار می گیرد.

دکتر زلفی گل افزود: ما از زحمات دانشمندان و فناوران جهاد دانشگاهی نهایت قدردانی را داریم و امیدواریم مسئولان کشور با اعتماد به این فناوران و دانشمندان شرایطی را ایجاد کنند که از پتانسیل آنها برای رفع نیازهای جامعه استفاده کنند. امکان پذیر است و می توانیم بستری برای رشد و بلوغ علمی باشیم.«فناوری و نوآوری را در اختیار این عزیزان قرار دهید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص عملکرد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در جهاد دانشگاهی گفت: ویژگی های جهاد دانشگاهی در حوزه مهارت آموزی است. امکانات کارآموزی جهاد دانشگاهی باعث می شود تا دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های مرتبط با این موسسه از عملکرد تحصیلی خوبی برخوردار باشند و از این رو بسیار خرسندیم که می توان جهاد دانشگاهی را هم در حوزه آموزشی و هم در حوزه پژوهشی به دست آورد.

وزیر علوم: جهاد دانشگاهی در برخی زمینه ها دارای اقتدار علمی و فناوری است

دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سومین روز از برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی (سه شنبه 7 آذر 1400) علاوه بر بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه، در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر جهاد دانشگاهی و کشف اولین. مجموعه جامع ایرانی آموزش زبان انگلیسی با برند EIGHT حضور داشت.

وزیر علوم: جهاد دانشگاهی در برخی زمینه ها دارای اقتدار علمی و فناوری است

کتاب EIGHT سعی دارد ضمن آموزش به متخصصان زبان و با استفاده از موثرترین روش های آموزشی، نگاهی سالم و بی ضرر به فرهنگ داشته باشد. این بسته آموزشی تمام استانداردهای اتحادیه اروپا CEFR را برآورده می کند و بر اساس پایگاه داده CORPUS است که از ابتدایی ترین تا پیشرفته ترین سطوح آموزش زبان انگلیسی را پوشش می دهد. این مجموعه 8 بسته آموزشی است که محتوای 6 بسته آن شامل 12 جلد کتاب می باشد که به همراه سایر اپلیکیشن ها (دفترچه دانش آموز، کتاب کار دانش آموز، دفترچه راهنمای معلم، فایل های صوتی، آزمون ها و خودکار مصور) تهیه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید