تکنیک ضد پیری دور چشم فقط در یک دقیقه


با نگاه کردن در آینه متوجه می شویم که تاثیر سن بر چشمان ما ظاهر می شود و ما را خسته و غمگین نشان می دهد. ابروها، پلک های بالایی و گوشه های بیرونی چشم به سمت پایین متمایل شده و چین و چروک های کوچکی روی صورت ظاهر می شود، هرچند ممکن است به دلیل تورم صورت عمیق باشند.

ماساژ ویژه ای که شیاتسو نام دارد به بازگشت به حالت اولیه دور چشم کمک می کند و با سایر انواع ماساژ متفاوت است، زیرا حرکات خاص آن فقط نقاط خاصی را روی صورت فشار می دهد، این ماساژ عمدتا توسط زنان ژاپنی انجام می شود. انجام می شود و شاید راز زیبایی و جوانی آنها در همین است.

در دنیای امروز ما به این نوع ماساژ علاقه مند هستیم که در سراسر جهان بسیار محبوب است، اگرچه این ماساژ به طور رسمی توسط طب ژاپنی به رسمیت شناخته شده است. ماساژ شیاتسو روزانه فقط 1 دقیقه طول می کشد و باید در صبح انجام شود، به خصوص زمانی که احساس می کنید چشمان خود خسته شده اند.

ماساژ شیاتسو چیست؟

نام ماساژ از دو کلمه ژاپنی “فشار” و “انگشت” گرفته شده است و در اوایل قرن بیستم توسط توکوجیرو نامیکوشی ابداع شد.

این روش ساده و موثر توسط مردم ژاپن پذیرفته و پذیرفته شد و به طور رسمی توسط مقامات پزشکی ژاپن به رسمیت شناخته شد و هنوز هم در ژاپن از جمله در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی به طور فعال استفاده می شود.

جالب اینجاست که نویسنده این روش 95 سال عمر کرده و جوانتر از سن واقعی خود به نظر می رسد و گفته است که این ماساژ بر اساس غریزه ما برای لمس و گرم کردن مناطق آسیب دیده است.

ماساژ شیاتسو چگونه کار می کند؟

نقاط خاصی روی صورت و بدن وجود دارد که به گردش بهتر خون و مایع لنفاوی در هنگام فشرده سازی کمک می کند و همچنین متابولیسم را در بافت ها سرعت می بخشد و کارآمدتر می کند، به همین دلیل است که فرآیند طبیعی جوان بازسازی دوباره آغاز می شود.

در بخش سلامت مستقیم به این نکته اشاره می کنیم که نباید نواحی را ماساژ دهید، فقط نیاز به فشار دارند (این نواحی فقط توسط متخصص انجام می شود). فشار متوسطی وارد کنید تا کمی احساس ناراحتی کنید.

تکنیک ضد پیری دور چشم فقط در یک دقیقه!

ماساژ شیاتسو یک درمان سریع برای رفع چین و چروک دور چشم است

اگر می خواهید این کار را دور چشم انجام دهید، این ماساژ به شما کمک می کند:

تقویت عضلات، صاف کردن چین و چروک، سفت کردن پوست و موارد دیگر. با تحریک و تسریع تولید کلاژن و الاستین و تولید روغن عمل می کند.

بالا بردن ابرو:

محدوده فشار: لبه های داخلی و خارجی و وسط ابروها. انگشت اشاره، وسط و وسط را روی این نقاط قرار داده و فشار دهید. برای “بازیابی” ابروها در جای خود، باید حرکات مستقیمی وجود داشته باشد و آنها را کمی به سمت بالا حرکت دهید.

زمان: 7 ثانیه

تکنیک ضد پیری دور چشم فقط در یک دقیقه!

از بین بردن چین و چروک پای کلاغی:

ناحیه فشار: گوشه های بیرونی چشم.

انگشت اشاره خود را روی نقاط قرار دهید، ناحیه را کمی گرم کنید، فشار دهید و رها کنید، می توانید ماهیچه ها را به آرامی به سمت شقیقه ها بکشید، اما انگشتان خود را حرکت ندهید، مراقب باشید که این ماهیچه ها پوستی نباشند که کشیده شده است.

زمان: 3 ثانیه 3 بار تکرار کنید.

3. تورم:

ناحیه فشار: گوشه داخلی چشم بین چشم و پل بینی.

انگشت اشاره خود را روی نقاط قرار دهید و روی نقاط حرکت عمودی انجام دهید و پوست خود را کشیده و تکان ندهید. همچنین می توانید با فشار دادن هر دو گوشه بیرونی و داخلی چشم با انگشت وسط و انگشت سبابه یک “چنگال” ایجاد کنید.

زمان: 3 ثانیه 3 بار تکرار کنید

تکنیک ضد پیری دور چشم فقط در یک دقیقه!

رفع چین و چروک بینی:

دامنه فشار: بین ابروها.

با انگشتان اشاره، وسط و حلقه، در حالی که انگشتان متصل شده اند، به ناحیه “چشم سوم” فشار وارد کنید. با انگشتان خود 3 نقطه را بین ابروهای خود فشار دهید.

زمان: 5-7 ثانیه 2 بار تکرار کنید

جوانسازی زیر چشم:

ناحیه فشار: زیر چشم، روی استخوان.

انگشت اشاره، وسط و حلقه خود را روی این نقاط قرار دهید و فشار دهید.

زمان: 10 ثانیه. 2 بار تکرار کنید

این تمرینات را می توان به صورت تکی یا به صورت ماساژ کامل صورت با تکنیک شیاتسو انجام داد. انجام این حرکات همچنین می تواند اثربخشی هر نوع ماساژ درمانی دیگری را افزایش دهد.

تکنیک ضد پیری دور چشم فقط در یک دقیقه!

نتیجه

شاید فکر کنید انجام این تمرینات تنها در 1 دقیقه تاثیر کمی در زیبایی و شادابی پوست دارد اما اگر اینطور فکر می کنید سخت در اشتباه هستید و باید یکی از رازهای زیبایی زنان شرقی با پوستی جوان و صاف را بدانید. , زنان کشورهای دیگر کنجکاو برای درک رازهای زیبایی خود این ماساژ شیاتسو است که آنها هر روز به طور دقیق و منظم انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید