تشکیل شورای مشورتی فرمانداری در مینوداش/ مهاجرت از روستا به شهر نگران کننده است



ایسنا/ گلستان فرماندار شهرستان مینوداش با اشاره به لزوم جبران عقب ماندگی در توسعه این شهرستان گفت: به زودی شورای مشترک فرمانداری را با حضور نخبگان تشکیل خواهیم داد.

محمد تقی گزلسفلو در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از 12 سال به زادگاهش بازگشته است، گفت: بسیار خوشحالم و خوشحالم که در دارالولایه خدمتگزار هموطنان عزیزم هستم و امیدوارم بتوانم باشم. در راه “خدمت دائمی باشید.

وی با بیان اینکه شهر مینوداش را به طور کامل و نقطه به نقطه می شناسم، افزود: شهرستان مینوداش دارای سد تاریخی و فرهنگی، دارای جوانان نخبه و دارای سابقه درخشان در دوران انقلاب و دفاع مقدس است.

فرماندار مینوداش با اشاره به نزدیک شدن مردم شرق استان از جمله مینوداش به حماسه 12 دی خاطرنشان کرد: این واقعه تاریخی در کنار انسانی پرشور و خودجوش برای همیشه در کارنامه پرافتخار مردم این شهرستان است. حضور باقی خواهد ماند

گسلسفلی با بیان اینکه شهرستان مینوداش ظرفیت های زیادی در زمینه کشاورزی، دامپروری و گردشگری دارد اما متأسفانه توسعه ای به خود ندیده است، ادامه داد: در دوران انقلاب و وقتی 40 سال پیش را با الان و الان مقایسه می کنم کارهای زیادی انجام شده است. در بالا هستند.

وی از بیکاری در مینوداش گلایه کرد و افزود: باید دید با مهاجرت مردم از روستاها به شهرها چه اتفاقی افتاد. آیا فکر می کردیم مهاجرت از روستا به شهرها به این دلیل است که بعضی جاها اشتباه کرده ایم؟

فرماندار شهرستان مینودشت با اشاره به اینکه ۷۶ روستای جنگلی در این شهرستان داریم، افزود: اگر به بهانه منابع طبیعی از کشاورزان حمایت نکنیم و جوانان روستایی از امکانات قبلی برخوردار نباشند، از کشاورزان حمایت نمی کنند. ترک کردن.”

قزلسفلی امنیت پایدار و بویژه امنیت روانی، وحدت و یکپارچگی، تقویت فرهنگ همبستگی مدیران و کارکنان شهری، برنامه ریزی، قانون مداری و تکریم ارباب رجوع را از مهمترین برنامه های خود دانست و گفت: به زودی با حضور کارشناسان و نخبگان، هیئت مشورتی. ما مسئولیت هایی را که بر دوش ماست شبانه روز می دهیم و انجام می دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید